2020年11月21日土曜日

Air I Breathe サブ・フォーカス・アンド・ウィルキンソン (Sub Focus & Wilkinson)

「空気」を「酸素」という意味で使うことは少なくありませんが,実際に空気の4分の3以上の78%を占めているのる窒素です。
We often use 'air' as a synonym for 'oxygen'.  It's nitrogen, however, which occupies more than three quarters or 78 percent of the air. 
Air I Breathe  (Sub Focus & Wilkinson)

And you are all that I need
You're my gravity, my gravity
Pulling you in so deep
Ooh, you're the air I breathe
I know you're holding me now, oh

And you are all that I need
You're my gravity, my gravity
Pulling you in so deep
Ooh, you're the air I breathe
I know you're holding me now, oh

Ooh, you're my gravity, my gravity
Ooh, you're the air I breathe
I know you're holding me now, oh

I know you're holding me now, oh
I know you're holding me now, oh
I know you're holding me now, oh
I know you're holding me now, oh

And you are all that I need
You're my gravity, my gravity
Pulling you in so deep
Ooh, you're the air I breathe
I know you're holding me now, oh

Ooh, you're my gravity, my gravity
Ooh, you're the air I breathe
I know you're holding me now, oh

And you are all that I need
You're my gravity, my gravity
Pulling you in so deep
Ooh, you're the air I breathe
I know you're holding me now, oh

そばにいてくれるならそれだけで何もいらない
ヘンなところに行かないように繋ぎとめてくれている重力みたいな存在だから
あの人を体の奥まで取り込むの
息をするのに必要な空気みたいな存在だから
ほらこうして包まれてるの

そばにいてくれるならそれだけで何もいらない
ヘンなところに行かないように繋ぎとめてくれている重力みたいな存在だから
あの人を体の奥まで取り込むの
息をするのに必要な空気みたいな存在だから
ほらこうして包まれてるの

ヘンなところに行かないように繋ぎとめてくれている重力みたいな存在で
息をするのに必要な空気みたいな存在だから
ほらこうして包まれてるの

ほらこうして包まれてるの
( x 4)

それでそばにいてくれるならそれだけで何もいらない
ヘンなところに行かないように繋ぎとめてくれている重力みたいな存在だから
あの人を体の奥まで取り込むの
息をするのに必要な空気みたいな存在だから
ほらこうして包まれてるの

ヘンなところに行かないように繋ぎとめてくれている重力みたいな存在で
息をするのに必要な空気みたいな存在だから
ほらこうして包まれてるの

それでそばにいてくれるならそれだけで何もいらない
ヘンなところに行かないように繋ぎとめてくれている重力みたいな存在だから
あの人を体の奥まで取り込むの
息をするのに必要な空気みたいな存在だから
ほらこうして包まれてるの

(補足)

(余談)

仮にこの主人公が「空気」を「酸素」の意味で使っているとすると,時間制限が非常に重要になってきます。長時間に渡る酸素の過剰摂取は非常に危険です。用法用量を守って慎重に服用しましょう(意味不明)

0 件のコメント:

コメントを投稿