2021年7月30日金曜日

Girl ケイシー・ライツ (KC Lights)

この曲は昨年2020年のコロナ禍によるロックダウン期間の間に夏のテーマ曲としてヒットしたそうです。
They say this song was a hit as a summer anthem during these lockdown periods due to the COVID 19 pandemic in 2020.   
Girl  (KC Lights)


Girl, baby I don't wanna be without you yeah
I don’t want no body else
In my mind without a doubt girl
In my mind, baby I don't wanna be without you yeah
Without a doubt girl
Girl, in my mind yeah
I dont' want no body else
I just gotta have you for myself girl
I want you baby I need
You lady, I want you baby
I just gotta have you for myself
I want you baby
I need you lady
Baby I don’t wanna be without you, girl
Without a doubt
In my mind yeah
Girl in my mind without a doubt yeah
Girl in my mind, baby, I don't wanna be
Without you girl
In my mind
Without a doubt girl
In my mind
Yeah yeah
I don't want nobody else
Baby, don't wanna be without you

なあベイビイ,イヤなんだ,お前がそばにいてくれないと
他のヤツじゃダメなんだ
間違いないよ,俺の中では
俺の中じゃなあベイビイ,お前がいなきゃダメなんだ
間違いないよ
俺の中では
他のヤツじゃダメなんだ
俺はとにかくお前のことを自分だけのものにしたくて
どうしてもお前じゃなくちゃイヤなんだ
なあ頼むよ応えてくれよ
俺はとにかくお前のことを自分だけのものにしたくて
ベイビイお前がいいんだよ
お前じゃなくちゃダメなんだ
なあベイビイ,イヤなんだ,お前がそばにいてくれないと
間違いないよ
俺の中では
俺の中じゃ間違いないよ
お前がいなきゃダメなんだ
間違いないよ俺の中では,イヤなんだ
お前がそばにいてくれないと
俺の中では
間違いないよ
俺の中では
そうなんだ
他のヤツじゃダメなんだ
ベイビイ,そばにいてくれくれないと

(余談)

「俺の中じゃなあベイビイ,お前がいなきゃダメなんだ,間違いないよ,俺の中では,他のヤツじゃダメなんだ」・・・・確かにロックダウンの状況下では難しいかもしれません。

0 件のコメント:

コメントを投稿