2023年10月26日木曜日

Love ケイシア・コール (Keyshia Cole)

ヴィデオのなかで2人の警察官が主人公に車を停めさせているようですが,サインが欲しいからといって果たしてそんなことをして問題ないのでしょうか?
In the video two police officers seem to have the narrator pull up.  Is it OK for them to do so to ask for their autograph?  
Love  (Keyshia Cole)


[Verse]
I used to think that I wasn't fine enough
And I used to think that I wasn't wild enough
But I won't waste my time tryin' to figure out
Why you playing games—what's this all about?
And I can't believe you're hurting me
I met your girl, what a difference
What you see in her you ain't seen in me
But I guess it was all just make believe

[Chorus]
Oh love, never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin', I found
Love, never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin', I found, found you

[Bridge]
Now you're gone, what am I gonna do?
So empty, my heart, my soul, can't go on
Go on without you
My rainy days fade away
When you come around, please tell me, baby
Why you go so far away, why you go...

[Chorus]
Love, never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin', I found
Love, never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin', I found, I found you

[Bridge]
(Ooh, what I know) I found you (Ooh)
Now you're gone, what am I gonna do?
So empty, my heart, my soul, can't go on
Go on, baby, without you
My rainy days fade away
When you come around, say you're here to stay
With me, boy, I don't want you to leave me
I... I need you

[Chorus]
Love, never knew what I was missin' (I never knew)
But I knew once we start kissin', I found
Love, never knew what I was missin' (I never never)
But I knew once we start kissin', I found, I found...
(We start kissin, I found, I found)
Love, never knew what I was missin'
But I knew once we start kissin', I found...

[Verse]
昔は自分で思ってた,自分はちょっと野暮ったい
地味すぎて面白みだってないしって
けどそんなのもう終わり,あれこれ理由を考えて時間を無駄にしたりしないの
アンタがふざけた真似しても,これって一体何なわけ?
アタシにこんなヒドイこと,よくアンタはできるよね?
彼女にも会ったけど,アタシと全然違ってる
あの子にはあるものもアタシのなかにはないからね
けどやっぱり思うんだ,あれはみんなフリだったって

[Chorus]
ねえ聞いて,会えないと寂しいなんて全然思っていなかったけど
キスしたら気づいたの
ねえ聞いて,いないと寂しくなるなんて全然思っていなかったけど
これだけはわかってた,キスすればまた会えるって

[Bridge]
アンタはどっかに行っちゃって,アタシは一体どうすりゃいいの?
心の中は空っぽで,このままじゃやっていけない
アンタがいなけりゃ生きていけない
雨の日みたいな気分でも,それが消えていっちゃうの
アンタがそばにいる時は,ねえベイビイ教えてよ
なんでこんなに離れているの?一体どうして・・・

[Chorus]
ねえ聞いて,会えないと寂しいなんて全然思っていなかったけど
キスしたら気づいたの
ねえ聞いて,いないと寂しくなるなんて全然思っていなかったけど
これだけはわかってた,キスすればまた会えるって

[Bridge]
(これだけはわかってる)アタシはアンタに出会えたの
なのにどっかに行っちゃって,アタシは一体どうすりゃいいの?
心の中は空っぽで,このままじゃやっていけない
アンタがいなけりゃ生きていけない
雨の日みたいな気分でも,それが消えていっちゃうの
アンタがそばにいる時は,ずっといる
一緒にいるって聞かせてよ,そばにいてどこにも行って欲しくないから
いてくれなくちゃダメなのよ

[Chorus]
ねえ聞いて,会えないと寂しいなんて全然思っていなかったけど(わからなかった)
キスしたら気づいたの
ねえ聞いて,いないと寂しくなるなんて全然思っていなかったけど(そんなこと一度もなくて)
これだけはわかってた,キスすればまた会えるって
(キスすれば会えるって)
ねえ聞いて,会えないと寂しいなんて全然思っていなかったけど
キスしたら気づいたの・・・

(補足)
* play games ・・・ ウソをつく,ごまかそうとする,いい加減な態度を取る

(余談)

つけまつげは目の「下」にもつけるものなんですね・・・。

0 件のコメント:

コメントを投稿